MICROVIA

Michal Stanko ms@midkemia.sk
Středa Prosinec 10 19:12:35 CET 2008

Bolo by dobré aby doska mala hrúbku približne 1.5mm , jedná sa o EURO
formát , ktorý sa zasúva do 19" racku, ktorého kolajníčky pre DPS maju
tiež obmedzenie , teraz ale neviem presne koľko.
Zmenšovať hrúbku nechcem pretože na doske budú aj ťažšie súčiastky ktoré
by mohli pri manipúlacii s doskou spôsobiť jej prehnutie, taktiež zo
4-vrstvovej dosky prejdem na 6 alebo 8 vrstvovú dosku  a taktiež musím
zachovať aj hrúbku prepregu resp. laminátu medzi vnútornými vrstvami
minimálne cca. 0,15mm , pre izolačnú pevnosť medzi vrstvami 4,5kV  , pre
material ktorý používa PCB Benešov , ktorý má sám pevnosť cca. 30kV/mm.
Takže sa tú dosku vyriešim cez slepé VIA štandardnou techonológiou s
Aspect Ratiom 1:1.
M.Stanko