Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 7 23:56:27 CET 2008

Aha ja jsem fakt tele.

Nedoslo mi, ze ten MAX485 na master-modulu (za optakama) budu napajet ne
DC/DC menicem, ale tim druhym adapterem, ktery bude slouzit pro napajeni
venkovnich modulu.

Nicmene vzhledem k cene tech DC/DC modulu a planovane spotrebe se mi
mozna vyplati misto pouziti zvlastniho trafa jej tam nakonec osadit -
ale osadil bych 5V->12V. To muzu ale udelat jako volitelne - bud si to
nekdo osadi nebo ne.

Radek Vicek