Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 7 23:48:35 CET 2008

No, na strane mastra povedzme ze tak, aj ked nerozumiem preco MAX1480, ak tam to napajanie oddelenej strany uz je.

Nerozumiem vsak, ako chcete riesit slave - chcete aj ten oddelovat? Tvrdim, ze to netreba, a ze mozno cely modul slave napajat z toho drotu naviac, ak sa dodrzi nepripojenie k nicomu vodivemu. Samozrejme treba ist na 12V a dat tam stabilizator, inak si koledujete o problemy tam, kde tych modulov bude vela a kable dlhe a najma pochybneho povodu (napr. tie spominane zelezne TPcka).

wek