Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 7 21:41:33 CET 2008

Mno, takze ide o miliamper... :-)
Ja by som to robil takto:
- komunikacna rychlost max. 4800 Baud - netreba riesit terminatory, ale dajte ich do "mastra", a na topologii tiez nezalezi
- mastra oddelit, s tym, ze sa napaja z oddelenych zdrojov (to treba dat do navodu) - z dvoch adapterov -  lebo je to najdrahsia sucast a chcete ju pripojit do LAN a PC
- 2400 Baud smelo mozete oddelit optoclenmi ;-) ak date digitalne (napr. 6N137) na data, nic tym nepokazite
- oddelena strana moze napajat moduly
- moduly ak sa nebudu pripajat k nicomu uzemnenemu (znova to treba explicitne napisat - aj s tym ze sa to nesmie spojit s plechovou krabicou), netreba oddelovat, len chranit
- ak si niekto chce modul k niecomu pripojit, nech si kupi alebo spravi oddeleny prevodnik
- ochranu Vam tu pan kolega Poucha uz dokladne popisal

wek