Jak spravne osetrit vstup RS485 prevodniku

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Prosinec 7 19:55:44 CET 2008

Pani,

Ak dovolite, par poznamok.

1) Preco sa babrete s prepacenim s hovadinami, ale zakladnu otazku, aka je
vlastne topologia siete a ake prenosove rychlosti sa budu pouzivat, nad tym
ste sa nezamysleli ani jeden...?

Jedine co tu padlo je master, 50m kabla, n meracich modulov... No tych 50m
je od domu do jednej budky alebo to bude co m-meracich budok to m x 50m.
Dalej aka komunikacna rychlost? Asi prve parametre navrhu ochrany...

2) Napajanie, su aj ine moznosti ako vyriesit cely problem. Ja by som zvolil
DC/DC na 24V, DC/DC 12V a klasicky stabilizator 7805. Problem je, ze
vystupne napatie DC/DC na prazdno nie je 5V. Ak by elektronika bola 3.3V...
Ochrany zase podla topologie. Predpokladam, ze to cele nie je low power
zariadenie.

3) Konstrukcia mechanicka, myslim mechaniku a rozlozenie suciastok na PCB,
podla toho, ako bude vyzerat teplotne pole v budke...

4) Vyber suciastok, naozaj sa potrebuje 16 bitovy ADC? Aby sa nestalo, ze to
vyrobite a bude to nerozchoditelne podla povodnych predstav...

Nuz co, nie je to take jednoduche na konstrukciu ako to vyzera a nemusim to
riesit ja...

A.