Xenony

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Sobota Prosinec 6 19:19:51 CET 2008

Ja to pres zimu provozuju v cockovych svetlech, ktere jsou jinak na H1 a tam
to sviti tragicky. Nedavno jsem nekde cetl, ze je za to akorat tak 2 litry
pokuta, coz se da a v nejhorsim to na miste prehodim. Ale je to Omega,
svetla jsou k nerozeznani od xenonu, ostrikovace to ma, vysku seridim
ohleduplne rucne a nemam s tim problem.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Saturday, December 06, 2008 6:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Xenony

Skusenosti nemam, len som sa trochu informoval a potom som to nechal tak.
Preco? Pretoze: Ked som sa na to informoval u jedneho pradajcu prestavbovej
sady na HID, informoval ma, ze to nie je podla nasej legislativy povolene,
nesmie sa pouzit iny, ako vyrobcom schvaleny system.

U ineho predajcu som nasiel toto:
Xenónové prestavbové sady sú určené výhradne pre použitie v motoristickom
športe alebo na iných motoristických akciách a podujatiach. Na jeho použitie
sa nevzťahujú ustanovenia vyhlášky č. 725/2004 MDPT o premávke na pozemných
komunikáciách SR. Tovar nemá pre toto použitie patričnú homologizáciu /
schválenie.

IK