Xenony

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Sobota Prosinec 6 18:29:05 CET 2008

Skusenosti nemam, len som sa trochu informoval a potom som to nechal
tak. Preco? Pretoze:
Ked som sa na to informoval u jedneho pradajcu prestavbovej sady na
HID, informoval ma, ze to nie je podla nasej legislativy povolene,
nesmie sa pouzit iny, ako vyrobcom schvaleny system.

U ineho predajcu som nasiel toto:
Xenónové prestavbové sady sú určené výhradne pre použitie v
motoristickom športe alebo na iných motoristických akciách a
podujatiach. Na jeho použitie sa nevzťahujú ustanovenia vyhlášky č.
725/2004 MDPT o premávke na pozemných komunikáciách SR. Tovar nemá pre
toto použitie patričnú homologizáciu / schválenie.

IK