Krokove motory - spinani, mereni krouticiho momentu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 6 10:30:38 CET 2008

petrkubac napsal(a):

> Vidim ze od expertu se jasne rady nedokate ti jsou maji orgasmus z
> popisu "featur" sveho vyrobku (nebo je to ( skryta) reklama ?)

Evidentne jste pripad pro Chocholouska nebo Vas neco strasne musi
zrat...mozna pocit zbytecnosti. Kolega si evidentne kupovat nic nechce a
nechtel a to co jsem mu napsal, ze vyvoj driveru s parametry 70V/10A
neni otazka na jedno odpoledne je take pravda. Samozrejme jsem mu v
ramci skryte reklamy nabidnul i konkurencni Gecko drivery, ktere
samozrejme neprodavam, ale jsem jejich 100% akciovy vlastnik. :-(

> Nemam zadnou zkusenost  s krokovymi motory ale s H mustky pro klasicke
> motory

Co to je klasicky motor? Znam klasickou hudbu, ale co to je "klasicky
motor" opravdu netusim. Ja jen abych vedel az na nejaky narazim.

Radek Vicek