Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Prosinec 6 02:04:26 CET 2008

Ak je rozdiel medzi nulakmi (PE) v jednotlivych zasuvkach, tak by sa to dalo
pochopit. Hlavne ak boli na roznych fazach, dalo by sa to ocakavat. (hoci by
nemalo, no instalacie byvaju casto divoke). Ak napriklad vytiahne a nasledne
pripoji LPT kabel za chodu (teda v zapnutom stave), lahko sa stane ze
signalove kontakty sa spoja skor ako GND. Dosledok je odfiknuty port.
Samozrejme sa nikto nikdy neprizna, ak s tym nieco robil. Zvalit to na
prehodene N a L je (u nas) jednoduche(a oblubene, velmi rozsirene), no je to
iba prejav technickej nevedomosti. Znova pripomeniem - ako by ste
argumentovali Nemcovi ci Talianovi co je spravna poloha ??

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Slavomir Tomascik"
Zdar,

osobna skusenost - odprasknuty lpt port (nastastie iba) na laserovaj
tlaciarni (tusim to bola QMS?) za 100k kcs v roku 1993. Zakaznik mal v
jednej miestnosti zasuvky zapojene rozne. Samozrejme pocitac dali do
jednej a tlaciaren do druhej. Vtedy som sa o presnu pricinu nezaujimal -
dali zapojenie zasuviek doporiadku, a dalej to uz fungovalo ok (ale isli
uz iba cez seriovy port)...
Realnu pricinu neviem, a ked mi to niekto vysvetli, budem rad. Tolko k
poveram.

Slavo T.