ne OT ! Kde m

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Prosinec 6 02:01:05 CET 2008

My prodávali hlavně epsonky, ale epsony vydržely, nevydržel PC. U ostatních
tiskáren nevím, ale pamatuji že starky odcházely víc než epsony.

----- Original Message -----
From: "Slavomir Tomascik" <hw_tomascik@credit.t-com.sk>

osobna skusenost - odprasknuty lpt port (nastastie iba) na laserovaj
tlaciarni (tusim to bola QMS?) za 100k kcs v roku 1993. Zakaznik mal v
jednej miestnosti zasuvky zapojene rozne. Samozrejme pocitac dali do
jednej a tlaciaren do druhej. Vtedy som sa o presnu pricinu nezaujimal -
dali zapojenie zasuviek doporiadku, a dalej to uz fungovalo ok (ale isli
uz iba cez seriovy port)...
Realnu pricinu neviem, a ked mi to niekto vysvetli, budem rad. Tolko k
poveram.