Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Prosinec 6 01:07:49 CET 2008

No taak !
Ja taketo povery pocuvam uz oddavna. Ako by to zariadenie na to prislo?
Ak je to legalne zariadenie triedy I alebo II, tak je pracovny nulak a faza
brany ako rovnocenne.
Ak mi opisete nejaky konkretny sposob (ako by ste mohli mat pri tomto
pravdu), tak by ste ma presvedcili. No som si isty, ze sa Vam to nepodari.
"Cunarny" typu pouzit Pracovny N ako ochranny alebo ich prepojenie mi
nespominajte. Nic take v ziadnom legalnom zariadeni (vyrobenom psychicky
zdravym clovekom) nemoze byt.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Josef Stengl" <

Ale k věci. Některá strarodávná zařízení s propojená paralelními porty
nevydržela, když byla prohozena fáze a nulák, například když byla napájen
přeze "rozvojku", která obracela fázi s nulákem. Paralelní port odcházel do
křemíkových plání honit elektrony.

Z bezpečnostního hlediska jsou obě zařízení v pořádku, ale prostě
nevydržela.
ced