[OT]: ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Jan Smrz jan.smrz@honeywell.com
Pátek Prosinec 5 14:19:44 CET 2008

Kdyz jsem se na to ptal, tak se mi dostalo odpovedi, ze studena voda je
narozdil od teple cista (ze by meli spinave bojlery?) a tak je lepsi ji
v baterii prilis nemichat s teplou. Tohle by ale vysvetlovalo pouziti
napr. v kuchyni, jinde uz moc ne, tak nevim.

J.S.