Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Prosinec 5 11:59:20 CET 2008

To jsem nikdy moc nepochopil co na tech kohoutcich muzou videt. Ze by
nejaka ta tradice? Dokonce jsme jednou ze zvedavosti zasel do
zelezarstvi a nekolik kousku normalnich baterii tam meli, takze
informacni blokada to asi nebude :-)

Ales Prochaska