PIC18F v DIP40 se dvemi USARTy?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Prosinec 5 12:17:11 CET 2008

No nakonec mi nejjednodusi asi vyjde ten analogovy multiplex typu HC4053
(3x 1 linka na 2). Adresuje se to 3 bity s tim ze dve linky mi budou
prepinat Rx, Tx (ty pojedou vzdy spolu) a treti bude variabilni a bude
prepinat Enable bit pro vyber segmentu displeje.
Obsadi to tedy 6 I/O jako by obsadilo 2x UART a 2x Enable bit, ale budu
moci pouzit vsechny knihovny standardni. Jen si pred jejich pouzitim
nastavim linky.

Jelikoz bude MCU na vsechny strany jako master a bude sam urcovat kdy
bude komunikovat - da si pozadavek a ceka na odpoved (jak na LAN tak na
RS485) a pokud neprijde vcas tak ji oznaci jako timeout - tak mi vlastni
prepinani vubec navadi. Spis naopak.

Cena 4053 je smesna takze je asi vymalovano.

Radek Vicek