PIC18F v DIP40 se dvemi USARTy?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Prosinec 5 12:03:11 CET 2008

No pozri Petre, myslim ze sme si to s Radkem rano vysvetlili a plne
chapem jeho dovody. Zial situacia je taka aka je a zial 18Fxxxx s
dvoma UART v DIP40 bude najskor o 3-4 mesiace... Takze bud pocka,
alebo zvoli to co je k dispozicii. Takze vidim to na to, ze asi pocka.
Alebo sa moze este zamysliet a zvolit system s 2x mcu, mcu + ext. cip.
Myslim, ze system s 2x mcu by vysiel celkovo lacnejsie, pripadne
porovnatelne. A navyse 0805 a SOIC naletuju aj jeho zakaznici. Ale to
je na jeho zvazeni.

Mimochodom vies kolko product selector-ov je na stranke microchipu a
kde vsade treba klikat?! Spravny Parametric search tu v odkazoch
nepadol, je to link vlavo hore v konkretnej tabulke.

A.