Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Prosinec 5 11:42:17 CET 2008

U pakovych baterii Grohe byva vevnitr takovy bazmek ktery se da
obratit a tim se i obrati funkce te paky, takze na trubickach vlastne
nezalezi. Ty paky se dodavaji s obema verzemi znaceni nebo s plastovym
tercikem ktery se da otocit, termostaticke hlavy (nektere modely) maji
takovy cerveno-modry krouzek ktery se da namontovat v obou
polohach. Mozna, ze to podobne delaji i dalsi vyrobci.

Ales Prochaska