Re: ne OT ! Kde máte teplou a kde studenou vodu !

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Prosinec 5 10:48:43 CET 2008

2008/12/5  <pyrin@volny.cz>:
> Pokud nemáte výše uvedené řešení, ale máte jiné, svěřte se prosím.
> (automatické baterie s termostatickým ventilem, zajímá mne, zda teplá je
> přivedena zprava nebo zleva, atd.).

S termostatickou som sa v praxi stretol iba raz v jednom nemeckom
hoteli. Boli tam 2 (umyvadlo, sprcha) a obe som preklial... Neviem kde
soudruzi z NDR (bol som v zapadnej casti) udelali chybu, ale teplotu
to nedrzalo ani nahodou. Chvilu tiekla studena, otocil som viac do
teplej strany, tak aby mi sla prijemne tepla, chvilu si to udrzalo
teplotu, potom zacala tiect horuca, tak naspat, opat chvilu OK, potom
sa zozimila a tak dookola. Taku bateriu nechcem ani vidiet.

miro

PS: inac v byte aj v praci tepla vlavo pri pakovych bateriach aj kohutikoch.