Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Prosinec 2 13:49:42 CET 2008

Priznam sa, ze ja moc nerozumiem.
Naco je dobre mat pripojeny kotol (chladnicku, pracku, ... ) cez internet ci
GSM ?  Podla mna sa tieto veci maju starat same o seba. Aby som s nimi
"debatoval" ked som niekde prec z domu povazujem za dost absurdne.
Teda ak odmyslim machrovanie pred znamymi, ktori take nic nemaju   :-)

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Navrh A P"

Kupovat k tomu za 5000 Kc GSM modul od jablotronu a platit dalsi tisice za
propojeni (i kdyz tam bude asi jen jeden vstup pres relatko) a jeste pak
pauisal za GSM to se mi zda moc, proto klidne pouziju jiny kotel, ktery ale
ma napr. nejaky RS232 vystup upravitelny na komunikaci, do ktere se da
dostat a nejake ty protokoly (opentherm nebo jak se ten protokopl jmenuje)
umoznuje pouzit alespon pro read only domacio automatizaci jestli mi chlapi
rozumite...