Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Úterý Prosinec 2 13:34:23 CET 2008

Ano, slysel jsem ze by mely byt prima, pry... Jen snad ze maji kamna nerezovy (vyskytuji se nazory, ze litinovy kamna maji vetsi zivotnost a vetsi teploty).

Ale to rizeni je asi problem, s tim siemensem se nedoplatite a ja ted v podstate resim jen to, ze bych to chteůl nejak pres IP levne protokol ovladat (a v idealnim pripade vycitat hodoty - hracicka).

Kupovat k tomu za 5000 Kc GSM modul od jablotronu a platit dalsi tisice za propojeni (i kdyz tam bude asi jen jeden vstup pres relatko) a jeste pak pauisal za GSM to se mi zda moc, proto klidne pouziju jiny kotel, ktery ale ma napr. nejaky RS232 vystup upravitelny na komunikaci, do ktere se da dostat a nejake ty protokoly (opentherm nebo jak se ten protokopl jmenuje) umoznuje pouzit alespon pro read only domacio automatizaci jestli mi chlapi rozumite...

vim, ze to asi nebude NIC JEDNODUCHEHO a probadaneho a taky do toho nechci cpat mraky penez....

A kdyz uz nic tak aspon NEJAKA LEVNA CINSKLA IP zasuvka (230V) by nebyla? :-)) Nic pouzitelneho (a v cene do 2000 Kc) jsem bohuzel v CR nenasel...