Ked Maxim nie je Maxim, alebo Je toto normalne?

Hugo KOTTAS hugokottas@web.de
Úterý Prosinec 2 09:16:29 CET 2008

Ano, v Cechach se tomu rika profitcentrum.

Znam. I dotazeni do dokonalosti. Bez objednavky kolega vedle u stolu nehnul prstem.

HK

*Von:* "Galloth" <lordgalloth@gmail.com>
*Gesendet:* 02.12.08 08:27:32
*An:* HW-news <HW-LIST@LIST.HW.CZ>
*Betreff:* Re: Ked Maxim nie je Maxim, alebo Je toto normalne?

No ja bych se moc nesmal :-) Pred par lety jsem byl na nejake
prednasce o tom jak funguje Microsoft (prednaska byla organizovana
Microsoftem pro skolu). A tam nam vysvetlovali, ze treba u nich
oddeleni spolu normalne "obchoduji". To znamena ze jedno oddeleni je
klientem druheho. Bylo to minimalne strasne matouci, kdyz ten clovek
rikal nasi klienti, ale nemyslel tim uzivatele MS produktu, ale cast
spolecnosti Microsoft. Pry je to pro tak velkou firmu nejvyhodnejsi
model...

Honza

Dne 1. prosinec 2008 22:50 Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napsal(a):

> Checheche... :-)