OT [Energetika] Zajimavy zpusob vyroby el. energie

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Úterý Prosinec 2 00:46:07 CET 2008

zajimavejsi by byla kombinace slunecnich elektraren spojene s vyrobnou
vodiku kdesi v poustich afriky.. Cena pozemku tam neni velka, panorama
to tam kazit nebude..
Byla by to zajimava cesta k ekonomicke sobestacnosti tamnich statu.
Nicmene pocatecni investice by byly vetsi nez male.

JD

--
//   Josef Dvořáček - josé
//   mobil:   608 563 558