Ked Maxim nie je Maxim, alebo Je toto normalne?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 1 22:46:15 CET 2008

 1.12.2008, 22:41:44

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jan Waclawek napsal:

> Eeee? Mne je jasne, ze ten support je outsourcovany - aj ked asi
> nie do Indie, lebo som ten mail dostal asi pred hodinou, takze to
> sedi s tym casom co je tam uvedeny, a v Indii je hlboka noc -

V te Indiji si to dokazu predstavit i 24/7

>  ale ak
> sa uz raz ten ujo podpisal ze je MAXIM Technical Support, tak preco
> to formuluje tak, ze sa musi opytat Maxima - ved to som bol JA co sa
> chcel opytat maxima... Je toto normalne?

Maxim Technical Support asi neni zodpovedny za to, co Maxim Marketing
Suport do na web, a ani nemusi vedet za jakych podminek to Maxim
Productin je schopen vyrobit.