Ked Maxim nie je Maxim, alebo Je toto normalne?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 1 22:30:59 CET 2008

V niektorom z nasich vyrobkov pouzivame obvod XYZ od Maximu v puzdre TSSOP. Maximovska stranka toho obvodu hovori, ze sa robi aj v TSSOP aj v QFN, a to iste hovori aj aktualny datasheet; ale ich webshop uvadza len QFN. Tak som im napisal, ze ci teda TSSOP sa uz nerobi, a dostal som nasledujucu odpoved:

|================================================================

|================================================================
| Staff Comment                           2008-12-01 11:59:55 PST
| By: Chris S
|
| Hi Jan Waclawek,
|
| Thank you for your email.  It seems that Maxim did offer the
| MAX-XYZ in the 14-pin TSSOP package at one time.  I'm currently
| checking to see if Maxim still does.
|
|   [nasleduju obligatne otazky na rocne mnozstvo a aplikaciu]
|
| Regards,
| Chris
| MAXIM Technical Support

Eeee? Mne je jasne, ze ten support je outsourcovany - aj ked asi nie do Indie, lebo som ten mail dostal asi pred hodinou, takze to sedi s tym casom co je tam uvedeny, a v Indii je hlboka noc - ale ak sa uz raz ten ujo podpisal ze je MAXIM Technical Support, tak preco to formuluje tak, ze sa musi opytat Maxima - ved to som bol JA co sa chcel opytat maxima... Je toto normalne?

(Toto bola samozrejme recnicka otazka, necakam zmysluplnu odpoved)

wek