OT [Energetika] Zajimavy zpusob vyroby el. energie

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 1 17:09:51 CET 2008

 1.12.2008, 16:57:46

Kdyz nekdo do predbezne zpravy napise ze je to levne, ekologicke a
jeste k tomu zalozeno na priprodnich principech, ma dalsi granty a
dotace jiste. :-(

IMHO autori ponekud (hodne) podcenili nektere aspekty prakticke
realizace. Napr. zivotnost konstrukcnich materialu ve slane vode,
spolehlive ukotveni na morskem dne (to vubec neni jednoduche),
vcelku opravnene protesty ekologu (morske dno je svebytny ekosystem,
o kterem toho zatim moc nevime ), moznost zmeny morskych proudu pri
globalnim otepleni.

Obecne, jde o vyuziti nizko koncetrovane energie a to zatim moc
neumime.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz