Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 1 09:29:23 CET 2008

Ja toho trochu vyuziji. Jakou byste mi doporucil od Canonu tiskarnu -
pouziti by bylo vyhradne jen na fotky. Tim doporucil myslim tedy
bezproblemovy provoz a prijatelnou spotrebu inkoustu (u nekterych
tiskaren je to cisteni opravdu problem). Zkuste mi prosim dat nejaky tip
jak z A4 tak A3 formatu. Dekuji.

Jinak mam uz asi 8 let inkoust HP DJ 840 C, kde jen vymenuji CB kazety
nejake noname za tusim 200Kc a tiskne to kdykoliv a kdekoliv -
nepamatuji, ze by mi kdy neco zaschlo. Ta tiskarna je snad neznicitelna,
protoze mame tuto tiskarnu i v praci podobneho stari a take se meni jen
kazety.

Radek Vicek