Re: Tiskárna Canon IP4200 a zkusenosti

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pondělí Prosinec 1 15:07:55 CET 2008

R> Ja zase tak hloupej nejsem a ani linej si najit oficialni data.
To som nikdy netrvrdil :-)

R> Problem je ve vetach typu:
R> Actual yield depends on specific use.
Nevidim v tom problem, je to proste fakt. Preto som pouzil slovko predstavu. :-)
Tam vidite, ako to bolo testovane.
Aku odpoved ste ocakavali od pana Zahradnika? Realna vytaznost je zavisla od
realneho krytia. Povedzte mi, ake krytie maju vase fotky a ja vam poviem
vytaznost.

R> A tam se ty ofocoalni muzou veeeeelmi veeeelmi lisit.
Robil som testy vytaznosti mnohych tlaciarni EPSON. Vzdy boli splnene hodnoty
deklarovane vyrobcom.
Problem je v niecom inom. Atramentovy system je citlivy na necistoty (prach +
atrament = problem). Hlava sa cisti vlastnym atramentom, takze pokial je
tlaciaren v nevhodnom prostredi, moze sa v extremnom pripade na cistenie pouzit
viac atramentu, ako na samotnu tlac.

IK

PS: Pracujem pre firmu EPSON, preto ma mozete obvinit zo zaujatosti. :-)