OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 1 12:29:49 CET 2008

>Nevim jestli se u Vas ty chyby hromadi, ale ja mam s AVR jen pozitivni zkusenosti.

To bude tym, ze na nich nadavam, tak sa mi to potom vracia... ;-)

>Muzete poslat kousek toho vaseho kodu?

Aj cely... Mate ho v poste, v tej povodnej neupravovanej podobe ako som to vcera uzavrel, aj s .lst a .hex pochadzajuce z prekladu s avra, takze si to mozete pripadne porovnat ak sa Vam to podari prelozit s tym norskym asemblerom (mimochodom, ten listing od nich je bordel, ine slovo na warningy nahadzane na zaciatku nenachadzam). Je to nedorobene, akonahle to dorobim, bude to vystavene na mojich strankach.

wek