obvody okolo procesora 8080

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Pondělí Prosinec 1 12:27:23 CET 2008

Vedel by mi niekto poradit (ak si to este niekto pamata) s procesorom
8080 a konkretne jeho podpornym obvodom 8224. Generuje hodiny pre
procesor s amplitudou 12V a okrem ineho aj F2TTL, co by mal byt kmitocet
pre procesor, ale s urovnou TTL. Tak som nejak pocital, ze by to malo
byt 0V/5V, je to dalej napojene na 74164 ktory robi hodiny pre pamate a
video. Lenze aj tento TTL vystup kmita do 12V a na vystupoch posuvneho
registra su vsemozne tvary signalu, vsetky harmonicke, pekne rozlozene
podla amplitudy... na konci toho registra uz nieje nic. Skusil som aj
viac kusov 8224, aj napajanie je hladke... hral som sa s tym vyse tyzdna
ale uz mi dochadza fantazia. Spomenie si niekto, ci sa tak mohli tieto
obvody v nejakej situacii spravat, alebo co som mohol zle urobit? Inac
ide o stavebnicu pocitaca PLAN80A, zaujimava vec! :)

Dakujem, Jaro