piatok: magic switch

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Srpen 30 10:30:29 CEST 2008

> No, on ten clanek je bohuzel prevypraveny a zkraceny, v tistenem vydani
> Hacker's dictionary je mnohem lepsi varianta, ale z obou dvou vyplyva, ze
> do toho prepinace vedl jen JEDEN drat, a to zem. Takze pokud odnekud vyvedu
> zem a privedu ji do prepinace, z nej ji dale ale uz nevedu, tak by ten
> prepinac nemel mit zadny efekt, zandbam-li ovsem prodlouzeni tohoto "pahylu"
> o par mm pri sepnuti spinace, coz vede k nepatrnemu zvyseni kapacity, ktera
> muze rozladit nejakou parazitni rezonanci nejakeho dratu a tim privodit nebo
> [...]

Pravdepodobne bola jedna noha prepinaca nenapadne spojena s kostrou (na mnohych prepinacoch to ide urobit puhym priohutim spravnej nohy prip. nenapadnou kvapkou cinu). Skumali to predsa studaci, ktori si to mohli nevsimnut, resp. pre ucely nepokazenia pribehu to je taktne zamlcane.

Inak ten Vas magic switch pribeh je tiez poucny.

wek