Re: OT: Pracovní deska v kuchyni - dubový masiv

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Srpen 29 15:52:50 CEST 2008

Ten napouštěcí olej není nic jiného než normální lněná fermež.
Napouští se nejlépe ohřátá opakovaným nátěrem štětcem nebo hadrem, po
několika minutách se nevsáknutý přebytek fermeže setře a deska se
nechá několik dní vysmrdět.

Aleš Procháska