Logovani RS232

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Srpen 29 15:20:51 CEST 2008

Posilat 115200 pri 115200 je teda celkem maso. Ono to zas tak moc od
tech mych 62000 nelisi, ale ja si muzu dovolit jen nasobky dvou totoho
cisla, takze dalsi v rade uz je mimo. Upravy interface pro konverze
urovni jsou nemozne.
Vsechno co pisete je pravda, ale cas, pak penize a nasledne slozitost
(data jsou v jiste vazbe k dalsim merenym valicinam) proste nedovoli to
realizovat.
Mam tu na desce i USB 2.0 OTG takze bych to teoreticky mohl sypat na USB
disk, ale vse je moc prace. UART byl hotovy v mziku, data ktere
potrebuji ziskavam s jistym omezenim, ted uz jen hledam vetsi komfort v
podobe automatizovani zaznamu. Pristi tyden to zkusim napatlat v LabVIEW
jak jsem rikal, snad to bude zvladat.

Tosa