OT: Licence SW od MS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:43:13 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 28.8.2008 od Petr Tošovský:

> Technicky vim ze to jde, jen se pri prechodu na chvilku zobrazi okno
> s tim ze MS Office instaluje svoje soucasti, cimz zdrzi start asi o
> 20s. Bylo mysleno lilcencne, stav kdy ted nemam nic a chci pouzivat
> oboji.

Licencne ano, pokud si koupis dve oddelene licence. Kdyz upgrade, tak
ne.

> Jsem si toho vedom, tady jde o rady, nazory, tudiz si vse overuji, u
> obchodniku bych to ale necekal a podle vasich prvnich reakci jsou na
> tom obchodnici dost bidne.

Protoze to jsou prenaseci krabic :-) Vyuzivaji toho, ze zakaznik si
informace zjisti jinde a pak si prijde koupit trochu levnejsi produkt
k nim. Oni maji daleko nizsi naklady a zadnou odpovednost.

> Popravde jsi me napadl, ale nebyl jsem si jisty jestli chces mit
> neco spolecneho s MS.

Ja jako Microsoft Partner ze bych nechtel mit s Microsoftem nic
spolecneho? :-)

> Ted uz ale vim co potrebuju, tak si najdu nekoho levnejsiho. :-P

Jo takhle :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem