OT: Licence SW od MS

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:35:16 CEST 2008

Petr Zahradnik wrote:

> Ted nechapu, jestli je to mysleno licencne nebo technicky. Pokud
> licencne, kdyz si koupis upgrade, musis puvodni verzi smazat. Pokud
> technicky, tak netusim, jestli mohou byt nainstalovany soucasne, vezmi
> virtualni stroj a nainstaluj a uvidis :-)

Technicky vim ze to jde, jen se pri prechodu na chvilku zobrazi okno s
tim ze MS Office instaluje svoje soucasti, cimz zdrzi start asi o 20s.
Bylo mysleno lilcencne, stav kdy ted nemam nic a chci pouzivat oboji.

> Precist si to rozhodne neuskodi. Informace podavane v konferenci mohou
> byt nepravdive a zavadejici :-)

Jsem si toho vedom, tady jde o rady, nazory, tudiz si vse overuji, u
obchodniku bych to ale necekal a podle vasich prvnich reakci jsou na tom
obchodnici dost bidne.

> Me jsi nevolal.

Popravde jsi me napadl, ale nebyl jsem si jisty jestli chces mit neco
spolecneho s MS. Ted uz ale vim co potrebuju, tak si najdu nekoho
levnejsiho.  :-P

> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Tosa