Nabidka prace

Kastil lordgalloth@gmail.com
Úterý Srpen 26 09:44:53 CEST 2008

Zdravim,
standartni plat v IT sfere je temer stejne nerikajici informace, alespon
pro mne. Co mam zkusenosti, tak plat v IT sfere se muze pohybovat od
nejakych 14 hrubeho po nejakych 45 hrubeho pri nastupu. A vzhledem k
formulaci inzeratu bych hadal spise tu "dolni" hranici. Ale jsem student a
muzu se hrube mylit,a prave proto bych Vam byl vdecny spise za nejaky
ciselny interval.

Honza K