Nabidka prace

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Srpen 26 09:35:49 CEST 2008

Standardni plat v IT sféře.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Karel Minarčík
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Monday, August 25, 2008 5:45 PM
  Subject: OT: Nabidka prace

  Docela by mne zajimalo, kolik je u Vas "standadni plat", protoze
  ja treba jsem z tohoto regionu a mam zkusenosti z drivejsich zamestnani, ze
  velka cast podnikatelu v teto oblasti povazuje za "standardni plat" 8000Kc hrubeho/mesic...
  a bonus za dokoncenou zakazku, pokud nekde je, tak max 500Kč.

  Karel

  >Ještě jeden detail:
  >Sídlo firmy: Fryčovice, okres Frýdek-Místek

  Michal Gregor