Tep.cerpadlo a elektromagneticky ex.ventil

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Sobota Srpen 23 10:55:11 CEST 2008

No to je pravda.- ještě dotaz. Koukal jsem na ten el. Ventil. Ridici
jednotu jste koupil od nich, nebo je to SamoDoma vyroba? Jaká je kusova
cena, nejak jsem nanasel canik. MIRA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Friday, August 22, 2008 11:11 AM
To: HW-news
Subject: Re: Tep.cerpadlo a elektromagneticky ex.ventil

 22.8.2008, 11:07:21
 dobry den

Zalezi na tom jak moc chladite, a jak moc je vlhkej vzduch. IMHO je toto
jedno z moznych smysluplnych uziti nejake te domaci inteligence. Jedno
cidlo zmeri teplotu, druhe vlhkost vzduchu, procesurek vypocte rosny bod
a ridi chlazeni tak aby jej podlaha nedosahla.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz