brzdeni s rekuperaci u bldc motoru

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Pátek Srpen 22 09:37:30 CEST 2008

No pokud chci brzdit i při malých otáčkách tak  mám napětí na motoru menší než napětí baterie.
Takže ten step-up aby energie šla natlačit do baterie.

> Od: hobby@rq-elektronik.sk
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 21.08.2008 19:51
> Předmět: Re: brzdeni s rekuperaci u bldc motoru
>
>zdravim,
>ked brzdite tak smer toku energie je z motora do baterie. teda pri
brzdeni bez nejakeho paralelneho rezistora je na motore stale vacsie
napatie ako na baterii - rekuperacia. nevidim zmysel davat tam step-up
menic, lebo by vlastne nemal kedy fungovat

>aspon ja si to takto predstavujem ;-)
>
>p.rosko

ho doplnil funkci brzdy s rekuperací energie do baterie.
pouze usměrněním diodama v můstku a připojením rerzistoru na stejnosměrnou
větev.
můstek za ním step-up měnič. Při napětí z motoru větším jak napětí baterie
se využijou diody v tranzistorech v můstku a při nižším přidané diody a
step-up měnič.