Volba zdroje z 230 V par mA s trvalym provozem

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 21 06:47:09 CEST 2008

Ahoj,

len tak trochu mimo, skor pre info. Pokles napatia je v sieti nadol tusim
50V a hore 2kV. Takze s tym treba pri navrhu pocitat tiez.

Inak by som sa prihovoril za LP2950 a male toroidne trafko 12-18V. Ma malu
vlastnu spotrebu a da sa bez problemov zohnat. Navyse ma vysoke vstupne Uin.

A.