Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Srpen 19 08:18:35 CEST 2008

Pavle,
tento inzerat je presne to, co jsem hledal. Nechapu, jak moje auto bez
pusobeni teto skvele sily muze jezdit. Chybi mi ale cislo uctu, kam
bych mohl okamzite zaplatit. Doufam, ze kdyz zaplatim 10x, zavesite
nad tu fotku kyvadelek 10 a poslete mi k tomu modrou ledku, at je
videt, jak mam to auto vytuneny:D:D:D

Tak nejak by mela vypadat spravna odpoved? :)
Marek