RE: Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Srpen 18 21:32:18 CEST 2008

JJ skvele vyuzita touha o zdravi v krabicce, huntuji telo, ale kouzelna lahvicka to vsechno napravi.
Ne nahodou je v CR konzumace actimelu prepoctena na pocet obyvatel nejvetsi na svete, tezko vysvetlite tupemu spotrebteli (ce), Danone reklamu soustredi na zeny, ze za veky peniz dostava obycejne probiotikum neboli acydofilni mleko a jeste oslazene a obarvene :-).
Kdyz je rec o potravinach, vsimete si nohutneho nastupu "bio" vyrobku na kterych je bio jen ten nazev.
Lidi by radi zili zdrave, ale z casti jiz nevi co je zdrave a z casti chteji zdravi z prasku a be namahy.
Ocekaval bych nejaou iniciativu statu, infomacni kampan, ale asi marne.
Pak se nedivme, ze lidi si mysli, ze Nutrilon je pro dite lepsi nez materske mleko, pro zdravi ditete je nejleps konzevovany mixovany fujtajksl s skladovatelnosti dva roky zapity kubikem, Jupikem ci jinou chemickou preslazenou srac...
Pro zdravi je nejlepsi Light jogurt, zapity mineralkou bez sodiku ke kteremu prikusujete obarvenou "celozrnou" housku namazanou margarinem, vecer samozrejme Spinning s lahvickou Actimelu, trochou l'carnitinu a koenzimu Q10 se smesi multivitaminu.
atd.

Nedavno me pritelkyne vytahla na prednasku odbornku na vyzivu, soudruzi byli MUDr. a z Prahy, zkratka odbornici, vetsina auditria zbozne hltala kazde slovo a ja, rozenny stoura, se pote co jsem obdrzel dulezitou informaci, ze se nikdy nesmim konzumovat ovoce spolu se zeleninou zeptal na vhodnost konzumace salatu z rajcat a okurek. Pan odbonik na vyzivu nevidel problem a tento zeleninovy salat doporucil, no zrejme netusil, ze ac se rajce plod Solanum lycopersicum povsechne povazuje za zeleninu jde botanicky o ovoce a za mezi zeleninu byl pred 100lety zarazen z cistedanovych duvodu.

\

>Podle mne je nejdrazsi nesmysl to mliko co se prodava za 100Kč/L ,actimel se to myslim
jmenuje.
Karel

>Podle stránek Pražských vodovodů a kanalizací je cena pitné vody 77,48 Kč/m3
>Láhev balené vody 1,5 l za 8 Kč.. to máme 5333 Kč/m3

>Láhev určitě nebude 68x dražší, než voda v ní...

:/-)
/
PH