Prodej upraveneho vyrobku

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Srpen 17 15:53:47 CEST 2008

No prostě jsem si koupil indukční vařič za 1000 Kč. Po HW stránce je
proveden dobře, ale výrobce z nějakého záhadného důvodu zvolil extrémně
nízký opakovací kmitočet regulace, takže se to chová jak mikrovlnka. Malé
výkony se v důsledku toho prakticky nedají používat, neb dochází k
periodickému připalování.
PWM 2 kW / 0 kW při 0,1 Hz je prostě blbej nápad.

Rozhodl jsem se tedy provést opravu, nahrazením původního procesoru novým.
Ale když už ztrávím dost času psaním softwaru pro vařič, řekl jsem si,
jestli by na tom nešlo vydělat. Původnímu výrobci to logicky může být jedno,
když si všechny ty vařiče stejně nejdřív koupím od něj:-)

Jenže co je logické, ještě nemusí být podle kocourkovského práva:-) proto se
raději ptám.

PH

From: ""Ing. Libor Konečný""
Firma muze mit uzitny vzor na elektroniku, tady bych problem nevidel,
date tam svou, ovsem  muze mit rovnez chraneny design, coz zase u low
end trhu zase neni tak jiste.
V posledni rade pokud to chcete prodavat, doporucuji EMC, bezpecnost
pripadne dalsi dle pouziti , protoze pokud neco kiksne , vyplavou na
povrch vsechny skutecnosti.
Me jako vyrobci by se to ovsem nelibilo (proto mam chraneny design
vlastnich krabicek ;-) , protoze si vzdy klienti budou spojovat design
s puvodni znackou.

Pokud je to z EU, nebo z CR tak bych byl opatrny,  ja jsem po slozitych
jednanich pro sve vyrobky bral krabicky od SALTEKU, a kdyz jsem udelal
produkt, ktery se jim nelibil(respektive nelibil se jejimu vetsimu
odberateli (pry nejaky spoluzak majitele ci co ;-) , ktery delal podobny
produkt za x krat vyssi penize, ktery umel 10% toho co muj a do ktereho
jsem investoval vysokou castku) tak mi pri dalsi objednavce sdelili, ze
uz mi je nebudou dodavat.
Takze jsem si nechal navrhnout a  udelat formu vlastni, bylo to diky
casove prodleve neprijemne, ale strasne me tesilo, ze takovy "gigant se
me zacal bat " ;-)
Pokud to je made in China tak bych do toho sel a mel klidne spani ;-)