Prodej upraveneho vyrobku

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Srpen 17 15:12:56 CEST 2008

Firma muze mit uzitny vzor na elektroniku, tady bych problem nevidel,
date tam svou, ovsem  muze mit rovnez chraneny design, coz zase u low
end trhu zase neni tak jiste.
V posledni rade pokud to chcete prodavat, doporucuji EMC, bezpecnost
pripadne dalsi dle pouziti , protoze pokud neco kiksne , vyplavou na
povrch vsechny skutecnosti.
Me jako vyrobci by se to ovsem nelibilo (proto mam chraneny design
vlastnich krabicek ;-) , protoze si vzdy klienti budou spojovat design
s puvodni znackou.

Pokud je to z EU, nebo z CR tak bych byl opatrny,  ja jsem po slozitych
jednanich pro sve vyrobky bral krabicky od SALTEKU, a kdyz jsem udelal
produkt, ktery se jim nelibil(respektive nelibil se jejimu vetsimu
odberateli (pry nejaky spoluzak majitele ci co ;-) , ktery delal podobny
produkt za x krat vyssi penize, ktery umel 10% toho co muj a do ktereho
jsem investoval vysokou castku) tak mi pri dalsi objednavce sdelili, ze
uz mi je nebudou dodavat.
Takze jsem si nechal navrhnout a  udelat formu vlastni, bylo to diky
casove prodleve neprijemne, ale strasne me tesilo, ze takovy "gigant se
me zacal bat " ;-)
Pokud to je made in China tak bych do toho sel a mel klidne spani ;-)

LK