MIKROE vs CSS

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Srpen 16 23:05:19 CEST 2008

Pri start bitu ,ze zmeny 0 na log 1 je u mikroe jednou tak delsi tvrani
nez u CCS ;-)
Jde o HW uart, takze jsem z toho zmateny, mozna je to pozdejsim startem
vysilani dalsiho znaku .

Jinak az doted jsem si hral s HW uartem pod CCS, a zjistil jsem ze
rutina getc()  neprovede po cteni  CREN=0, CREN=1 , musel jsem si napsat
vlastni jinak proste precte jenom prvni znak.

AD vystup z analyzatoru , musel bych fotnout obrazovku a to by uz nebylo
zrejme

ASM jsem studoval (po 6 ti letech ;-) a napsal jsem si vlastni rutiny
na  vysilani a prijimani, ty mi funguji, ale az po provedeni #USE rs232
vlastni init_usart v C mam tento :
(baudy 9600) pri krystalu 7372800 Hz
#asm
   BCF    BAUDCON ,3
   MOVLW   47
   MOVWF   SPBRG
   BSF     TXSTA,2
   BSF     TXSTA,5
   MOVLW    0xA2
   MOVWF    TXSTA
   MOVLW   144
   MOVWF   RCSTA
   BSF   TRISC, 7
   BCF   TRISC, 6
#endasm

Pokud zakomentuji #use rs232 , tak to nevysle ani pik ;-)

LK