MIKROE vs CSS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Srpen 16 21:46:33 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 16.8.2008 od "Ing. Libor Konečný":

> Setkal jste se nekdo s rozdilnym chovanim vysilani znaku u CCS C ?

Ne. A co to je vyslani znaku? Jako pomoci hardwaroveho UARTu?

> Kdyz posilam stejne nzaky se stejnym sw nastavenim USARTU

HW UARTu? Tak to ridi PIC a ne kompilator, ten jen nastavuje prislusne
bity a dodava data.

> u pic18xx kompilat Mikroe jej posle spravne, CCS pri srovnani na
> nalyzatoru ma o polovinu mensi start bit nebo trigger (presne nevim,
> je to uroven High hned na zacatku).

Start bit je logicka 0. Co je to trigger v seriove komunikaci?

> Hyperteminal jej zobrazi, ale ostatni low level hardware nereaguje.
> V cem muze byt problem ?

Ja pouzivam CCS C a komunikuji pres seriovou linku uplne bez problemu.
Tak netusim, co je za problem. Zrejme by to chtelo nejaky snimek z
logickeho analyzatoru, abychom si vysvetlili, co je co...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz