Vlaky - napajeni

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 13 22:29:06 CEST 2008


 13.8.2008, 22:24:39

Jsou zde povolanejsi, tak mne mozna opravi, ale selskym rozumem vzato:
kdyby mezi provoznim a zkratovym proudem nebyl podstatny rozdil,
znamenalo by to, ze za normalniho provozu se podstatna cast energie
ztraci v napajecim systemu; IMHO tak tomu ale neni, --> rozdil mezi
zkratovym a provoznim proudem je sakra poznat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel napsal:

>   
>  
> Zdravim konferu,
>  
>  
>  
> mam kamose ktery se hodne zajima o vlaky a resili  jsme jak poznaji
> v napajeci stanici ze je strzene trolejove vedeni.
>  
> u 25kV netecou bezne tak velke proudy takze tam si  jisteni dovedu
> predstavit, ale co u 3kV? tam musi tect o rad vetsi proudy a  zkrat
> uz nemuze byt tak velky rozdil? Nebo se pletu?
>  
>  
>  
> Pavel

>   
 




Další informace o konferenci Hw-list