Vlaky - napajeni
gatilo
gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 13 22:29:06 CEST 2008
13.8.2008, 22:24:39
Jsou zde povolanejsi, tak mne mozna opravi, ale selskym rozumem vzato:
kdyby mezi provoznim a zkratovym proudem nebyl podstatny rozdil,
znamenalo by to, ze za normalniho provozu se podstatna cast energie
ztraci v napajecim systemu; IMHO tak tomu ale neni, --> rozdil mezi
zkratovym a provoznim proudem je sakra poznat.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
--
Pavel napsal:
>
>
> Zdravim konferu,
>
>
>
> mam kamose ktery se hodne zajima o vlaky a resili jsme jak poznaji
> v napajeci stanici ze je strzene trolejove vedeni.
>
> u 25kV netecou bezne tak velke proudy takze tam si jisteni dovedu
> predstavit, ale co u 3kV? tam musi tect o rad vetsi proudy a zkrat
> uz nemuze byt tak velky rozdil? Nebo se pletu?
>
>
>
> Pavel
>
Další informace o konferenci Hw-list