[OT:] ELNEC programatory a podpora On-Chip Debugging (OCD) - anketa

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Srpen 12 11:35:13 CEST 2008

Nemyslim, ze je cielom bojovat cenou proti jednoduchym kitom za babku.
Cele je to o tom, ze ten, kto ma nas programator nemusi uz kupovat
dalsie zelezo. Modelovy priklad. Povedzme, ze mam SmartProg2. V
pripade, ze chcem debugovat AVR32, tak JTAG ICE mkII od Atmelu stoji
cca 300$. Prejdeme na ARM, a pridame k tomu povedzme ten spominany
J-LINK za taktiez povedzme 350$ (248E). Chcete programovat Flash
InSystem? Dalsie xxx$. Takto by sme mohli pridavat...
Ak by som sa vratil k Vasmu prikladu/mailu, tak pociatocna investicia
bude vyssia ako 200$, ale bohato sa vrati ked budete potrebovat naviac
napr. AVR32, alebo PIC32. A ten nas univerzalny programator mate
vlastne skoro zadarmo ;-)

S pozdravom,
Slavomir Tomascik
ELNEC s.r.o.