PSoC CY8Cxxxx, vystupni napeti DAC8

Honza prtkonf@seznam.cz
Úterý Srpen 12 10:42:38 CEST 2008

Zdravim,

v datasheetu PSoC CY8C24643 je napsano, ze DA prevodnik ma nelinearitu 0.5 LSB = 6 mV a vystupy jsou railove, pri mem mereni ma bohuzel v okoli nuly nelinearitu z kategorie neuveritelnych  100mV. (kdyz nastavim na DAC 0 vystupni napeti neni 1.43V, ale jenom 1.33 V)

PSOC je v nasledujici konfiguraci
napajeci napeti 5V
hodiny pro DAC8 - 3MHz
DAC8 je v konfiguraci high power
referencni napeti pouzivam externi VRER=AGND=1.43V
Opamp bias = High/Low (chovani je stejne pro obe varianty)
Abuf power = High/Low (chovani je stejne pro obe varianty)
vystup je prakticky nezatizeny (vede pouze na vstup externiho komparatoru)

Napada me pouze jedine reseni a to privest na vystup prevodniku pres odpor zaporne napeti, ale to se mi moc nechce, protoze na desce zadne nemam.

Honza