Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Úterý Srpen 12 08:39:23 CEST 2008

Panove uz jsem tu psal vcera ze se to pouziva.Nezlobte se na mne ale todle
doopravdy neni novinka a pouziva se i dnes v motorech aut WRC treba u
subaru.
Troska pojednani zde vcetne historickeho pohledu.
http://www.techblog.cz/technologie/vstrikovani-vody-do-motoru.html
A balu nezlob se na mne nikdo by si nedovolil delat blbce z inzenyru a vedcu
kdyby taky oni meli pristup k ostatnim jako k lidem a ne jako ke smeti.Reknu
to stejne jako ty.Kolik inzenyru a vedcu si poslechne nazor a uzna chybu
pokud mu ho rekne obycejny jak naznacujes nevzdelany amater se stredni nebo
jeste nizsi skolou?Cest vyjimkam kteri to dokazou. Predpokladam ze dle toho
ze tu prebyvas a radis a pomahas ostatnim k nim patris.
Radek
----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 11, 2008 11:39 PM
Subject: Re: Uz mozeme jazdit na vodik :-)

ja mam presne ten isty pocit. Teraz nemyslim vodu, ale vseobecne. Vsetci
neuznani geniovia ktori maju v garazi prototypy zariadeni ktore spasia
energeticke potreby nasej civilizacie... Su ich mozno desat-tisice, ale
nikto este nedokazal opakovat pokusy zo svojej garaze niekde inde.
Dalsia vec ktora ma zaujala je ze dane zariadenie je vzdy velmi
jednoduche. Na jeho zostrojenie netreba ziadne high tech vybavenie,
energia sa da ziskavat z kramov ktore si kupime v najblizsej samoske a
dame ich dokopy pomocou lepiacej pasky a oleja v spreji.
Naproti tomu vsetci inzinieri a vedci z celeho sveta su nevzdelani
amateri, ktori im nepraju. To su tie paradoxy :-)
Je to skor filozoficka uvaha, ale neviem najst odpoved na otazku preco
je to tak...
b.