Re: Jak připravit dům pro řídící systém?

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Pondělí Srpen 11 09:26:15 CEST 2008

Natahat husi krky neni zas tak jenoduche. Musite se rozhodnout, kde bude
rozvadec slaboproudu, zde smerovat tlusci krky, az se Vam to vsechno nabali.
Mistnost, kde to bude by mela byt trosku zabezpecena a taky vetrana. Navic
je to o tom, ze husi krk by mel jit k vypinaci, kde Vam jde silnoproud. Mel
byste dodrzet nejakou vzdalenost mezi 230 a slaboproudem a netahat to v
jednom krku. Zatim existuji dva skoro standarty, ale ty jsou dle meho nazoru
technicky zastarale. Neumoznuji prenos vetsiho toku dat. Takze
video/satelit, budete nyni tahat vedle. Navic nekdy prejdete na optiku.

Dale doporucuji zvolit vhodne jisteni v rozvadeci na svod bleskove napeti.
Uvazovat o tom, ze na baraku budou nekde anteny s krabicky na prijem.

Myslim, ze neni jednoduche a asi ani nenajdete firmu, ktera by se o vse
postarala dobre. Musite si to ohlidat. Vetsina firem typu stavebnich praci
nema moc prehled o elektroinstalaci takovychto slaboporudych zarizeni. Kdyz
uz najdete, tak jsou zamereni slepe na jednu vec a nevidi ostatni.

Jirka