Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 6 12:32:08 CEST 2008

 6.8.2008, 12:11:23

Ono dost zalezi na tom, co vlastne chcete. Jestli si chcete "smlsnout"
treba na nejake pani ktera za nic nemuze.
Nebo jestli vam jde o to, celou zalezitost rychle, spolehlive a pokud
mozno bezbolestne zlikvidovat.

Nejsem pravnik, tak moje znalosti techto veci jsou jen kuse a
nepresne, ale pokus o smir je zavedeny postup, a v nekterych pripadech,
jako treba vymahani pohledavek, je nebo alespon pred lety byl povinnym
krokem pred podanim soudni zaloby.
Tedy ten dopis, ktery jste dostal, je povazovan za pokus o smir ze
strany veritele, vcelku bez ohledu na to, jakym stylem byl formulovan.
Pokud mu vy odepisete ze podle §5 zak. xx/xxx vam zadna ohlasovaci ani
platebni povinost nevznika, je to pokus o smir z vasi strany, a to i
tehdy kdyz pripojite neco o podvodu a vidirani.
Netvrdim ze pokus o smir je vasi povinnosti, ale pokud dojde na lamani
chleba a soud, pak mate v kapse o jeden trumf vice.

A predevsim, tahanice s pravnikem nejsou totez co hospodska rvacka.
Tady je nanejvyse vhodne jednat s chladnou hlavou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz